30 Mayıs 2013 Perşembe

Veda zamanı geldi Geride kalan 10 yılımıza

Arkadaşlar bana biraz daha zaman...Evimi topladım çok yorgunum,çok yoğunum.Hergün bir yerde arkadaşlarımla doya doya görüşmek için orda kahvaltı şurda kahve burda yemek derken bir yandan da gezip duruyorum Pazar günü Antalya'ya taşınıyorum.Biliyorum çok zaman oldu yazmayalı ama inanın hiç vaktim yok.Bana biraz daha zaman verin:)))yakında döneceğim.Ev aramaya gittiğimde Antalya'da yaptığım bizim çok sevdiğimiz sebzeli fırın köfte tarifim ben gelene kadar sizinle:)))


Sebzeli Fırın Köfte
Yarım kilo köftelik kıyma
yarım çay bardağı irmik
1 tane soğan rendelenmiş
baharat,tuz
2-3 patlıcan
3-4 domates
4-5 sivri biber
4 patates
2-3 kaşık un
salça ve sıvıyağ
Kıymayı, irmik,soğan ve baharatlarla yoğurup yassı köfteler yapalım ve onları una bulayıp kızartalım hafif kızarması gerekiyor.
Patatesler yuvarlak ne ince nede kalın olmamak şartı ile kesilecek ve onlarda hafif kızaracak
patlıcanlarda yuvarlak dilimlenecek ve onlarda kızartılacak,biberleride kızartalım ve domatesleride yalnızca dilimleyelim fotoğrafta ki gibi sırayla bir tepsiye dizelim salçalı bir su hazırlayıp üstünede biraz tuz serpip fırında pişirelim...Çok sıcak olmayan günlerde bir yaz yemeği...Ben Antalya'da ilk günlerde yaparım ama yazın ortasında o sıcak ta zor:(((( bana bol yoğurtlu sebzeli yemekler yapmak düşer o sıcakta...Herkeze sevgiler.

9 yorum :

  1. Ellerine saglık çok lezzetli görünüyor sevgiler kolay gelsin:)

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar,

    Siz Antalya'da evinizi buldunuz ve taşınıyorsunuz. Hayırlı olsun ve yeni evinizde güle güle oturun efendim. Biz de Ankara'daki evimizi satarak Antalya'ya yerleşmek istiyoruz. Ama Antalya'nın neresine yerleşmek gerekir? Sürekli orada ikamet edecek biri için turistlerden uzak en uygun yer neresidir? Sadece tecrübelerinizden yararlanmak için bilgi verirseniz memnun olurum.

    Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun.

    YanıtlaSil
  3. Arkadaşım özledik seni,yine nefis bir yemek hazırlamışsın..ellerine sağlık..Kolay gelsin sana,güle güle otur yeni evinde..sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Herseyin hayirlisini diliyorum, Antalyadaki yeni yasaminizda mutluluklar saglikli guzel gunler olsun..Kolay gelsin..(Sebzeli firin koften de cok nefis gozukuyor iyiki hatirlattin..yapmam lazim bir ara.) sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık canım.hayırlı cumalar.

    YanıtlaSil
  6. Allah kolaylık versin.....siparişler bitti salı günü yayınlarım inş. bazı eksikler var onlarıda tamamlayayım. vakit bulyrsan bana Antalyada ki adresini yazarsan sevinirim... çok öpüyorum hoşçakal

    YanıtlaSil
  7. Yeni ikamet ilinde başarılar ve mutluluklar dilerimmm.Hayırlı uğurlu olsun yeni eviniz, şehriniz, işleriniz.sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  8. Sonunda gidiyorsun ha. Yolunuz daima açık olsun Antalyada mutluluklar dilerim bu taraflara geldiğinizde beklerim. sevgilerimle...

    YanıtlaSil